Ve druhém ročníku hodnocení nových výrobků výrazně vzrostl počet výrobků i zúčastněných firem. Přihlášeno bylo celkem 52 výrobků od 19 společností oproti 39 výrobkům od 15 společností v roce 2003.
Hodnocení výrobků bylo velmi náročné nejenom z důvodu vysokého počtu vzorků, ale i jejich pestrosti. V několika případech bylo obtížné výrobek jednoznačně zařadit do některé skupiny pro hodnocení. Jednoznačně pozitivním poznatkem byla výborná jakost většiny přihlášených výrobků, několikrát počítač stanovil pořadí s rozdílem jen několika desetin bodu.
Pořadatelské organizace rozhodly, že úspěšné společnosti, jejichž výrobky se umístily v jednotlivých kategoriích na 1. až 3. místě, mohou na obalu výrobku používat logo za umístění do konce roku 2005. Absolutní vítěz bude mít logo s nápisem "Hlavní cena". Logo může být zakomponováno do obalu nebo etikety nebo výrobek může být označen samolepkou.